Get Flash to see this player.

Kontakt

AGF - Wróbel
ul. Ks. Norberta Bończyka 11
41-400 Mysłowice
tel./fax: (032) 222 2288

e-mail:
- Salon: salon
- Serwis: serwis
- Części: części
- Flotaserwis: flotaserwis

Godziny otwarcia serwisu:
poniedziałek - piątek: 7:00-19:00
sobota: 8:00-14:00

Godziny otwarcia salonu:
poniedziałek - piątek: 9:00-18:00
sobota: 9:00-14:00

Wybierz model

Transit Van
Transit Van
Transit Mikrobus
Transit Mikrobus
Transit Podwozia
Transit Podwozia

 
Ranger

 
Transit Connect
 

Get Flash to see this player.

Modele i wersje Drukuj Email

Krótki rozstaw osi od 66.190 PLN netto
Podwozie z kabiną z przednim napędem i krótkim rozstawem osi idealnie nadaje się do jazdy po mieście. Dzięki temu, że jest krótszy niż inne modele, a jego średnica zawracania między krawężnikami wynosi zaledwie 11,4 m, sprawnie manewruje w krętych uliczkach. Pojedyncze tylne koła zmniejszają szerokość pojazdu.

Mimo niewielkich rozmiarów model ten wyróżnia się nowoczesnym wyposażeniem, wysokim poziomem bezpieczeństwa i sporą przestrzenią ładunkową. Ponieważ zdajemy sobie sprawę, że pojazdy te często pełnią funkcje mobilnego biura, wyposażyliśmy je w liczne schowki ułatwiające prowadzanie codziennej działalności i utrzymanie porządku we wnętrzu. Na przykład ile samochodów dostawczych ma schowki z prowadnicami do mocowania zawieszanych teczek z dokumentami w formacie A4?

Całkowita ładowność może wynieść aż do 1856 kg. Rama podwozia o płaskiej powierzchni pozwala na montaż zabudów na ramie o długości 2.8 m.

Podwozie z kabiną 300S
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Przedni napęd
  • Pojedyncze tylne koła
  • Maksymalna ładowność 1574 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 3000 kg
  • Dopuszczalna masa zestawu 4500 kg
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 11,4 m
  • Krótki rozstaw osi 3137 mm
  • Długość ramy 2,8 m

Średni rozstaw osi od 68.390 PLN netto
Podwozie z kabiną ze średnim rozstawem osi przekłada wszechstronność na praktykę. Wyjątkowo mocna rama stanowi solidną podstawę, na której można zamontować niemal wszystko – od standardowego kontenera po mobilne biuro. Modele ze średnim rozstawem osi są dostępne z tylnym lub przednim napędem, dzięki czemu można je idealnie dopasować do specyfiki prowadzonej działalności.

Podobnie jak w przypadku innych modeli Podwozi z kabiną Cab, bezpieczeństwo jest kwestią kluczową. Wśród wielu funkcji warto wymienić trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, poduszkę powietrzną kierowcy oraz układ ABS z dodatkowymi czujnikami elektronicznymi zapobiegającymi blokowaniu się tylnych kół.

Wysokim standardom bezpieczeństwa odpowiadają zaawansowane zabezpieczenia pojazdu. Wszystkie modele Podwozi z kabiną mogą zostać wyposażone w alarm i centralny zamek z pilotem, Standardowym wyposażeniem są immobiliser, obudowane zamki drzwi ze wzmocnionymi mocowaniami, otwieraną kluczykiem maskę oraz system zabezpieczenia zamków.

W zależności od konfiguracji maksymalna ładowność Podwozia z kabiną ze średnim rozstawem osi może wynosić nawet 2642 kg. Pojazd pozwala na montaż zabudów na ramie o nominalnej długości 3,2 m.

Podwozie z kabiną 350M/430M
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Tylny napęd z możliwością wyboru pojedynczych lub podwójnych tylnych kół
  • Przedni napęd z pojedynczymi tylnymi kołami (tylko wersja 350)
  • Podwójne tylne koła dostępne tylko w wersjach 350 i 430.
  • Maksymalny ciężar zestawu 6500 kg w zależności od konfiguracji silnika/przełożenia napędu
  • Maksymalna ładowność 1953 kg (pojedyncze tylne koła), 1909 kg (podwójne tylne koła) – model 350M z tylnym napędem
  • Całkowita ładowność 2005 kg – model 350M z przednim napędem
  • Całkowita ładowność 2642 kg – model 430M
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 12,5 m
  • Średni rozstaw osi 3504 mm
  • Nominalna długość ramy 3,2 m
  • Całkowity ciężar pojazdu 3490 kg, wersje na zamówienie HD 3490 kg i 4250 kg

Długi rozstaw osi od 75.990 PLN netto
Modele z długim rozstawem osi niezawodnie sprawdzają się przy niemal wszystkich pracach – można na nich w pełni polegać.

Ale moc pojazdu nie musi oznaczać niewygody dla kierowcy. Użytkownik znajdzie w nich komfortowe rozwiązania charakterystyczne dla wszystkich modeli Podwozi z kabiną – ergonomiczny układ kabiny pozwalający na relaks mimo nawału pracy, wygodne schowki, najlepsze w swojej klasie rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa osób i pojazdu oraz szeroką gamę opcji, takich jak klimatyzacja i nawigacja satelitarna. Nawet najdrobniejsze rozwiązania zostały zaprojektowane z myślą o tym, aby ułatwić ci życie. Ile samochodów dostawczych ma wodoodporny samoładujący się pilot centralnego zamka w kluczyku?

W zależności od konfiguracji całkowita ładowność Podwozia z kabiną z długim rozstawem osi może wynosić nawet do 2542 kg. Podwozie pozwala na montaż zabudów na ramie o długości do 3,6 m w zależności od rodzaju kabiny.

Podwozie z kabiną 350L
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Tylny napęd z możliwością wyboru pojedynczych lub podwójnych tylnych kół
  • Przedni napęd z pojedynczymi tylnymi kołami
  • Maksymalny ciężar zestawu 6500 kg w zależności od konfiguracji silnika/przełożenia napędu
  • Całkowita ładowność do 1853 kg (pojedyncze tylne koła), do 1810 kg (podwójne tylne koła) – model 350 z tylnym napędem
  • Całkowita ładowność 1910 kg – model 350 z przednim napędem
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 13,9 m
  • Długi rozstaw osi 3954 mm
  • Nominalna długość ramy 3,6 m
  • Całkowity ciężar pojazdu 3490 kg

Podwozie z podwójną kabiną 350L
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Tylny napęd z podwójnymi tylnymi kołami
  • Maksymalny ciężar zestawu 6500 kg w zależności od konfiguracji silnika/przełożenia napędu
  • Całkowita ładowność 1694 kg (podwójne tylne koła)
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 13,9 m
  • Długi rozstaw osi 3954 mm
  • Nominalna długość ramy 2,74 m
  • Całkowity ciężar pojazdu 3490 kg

Wydłużona rama od 78.790 PLN netto
Modele z długim rozstawem osi i przedłużoną ramą są dostępne w wersjach z pojedynczą i podwójną kabiną. Pojazdy te poradzą sobie z każdym zadaniem. Nominalne długości ramy wynoszą 3,2 m w przypadku kabiny podwójnej oraz 4,0 m dla kabiny pojedynczej.

Podwozie z kabiną 350/430EF
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Tylny napęd z możliwością wyboru pojedynczych lub podwójnych tylnych kół
  • Przedni napęd z pojedynczymi tylnymi kołami (350)
  • Maksymalny ciężar zestawu 6500 kg w zależności od konfiguracji silnika/przełożenia napędu
  • Całkowita ładowność 1853 kg (pojedyncze tylne koła), 1810 kg (podwójne tylne koła) – model 350 z tylnym napędem
  • Całkowita ładowność 1910 kg – model 350 z przednim napędem
  • Całkowita ładowność 2542 kg – model 430M
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 13,9 m
  • Długi rozstaw osi z przedłużeniem ramy 3954 mm
  • Nominalna długość ramy 4,0 m
  • Całkowity ciężar pojazdu 3490 kg, wersje na zamówienie HD 3490 kg i 4250 kg

Podwozie z podwójną kabiną 350EF
Najważniejsze elementy wyposażenia:

  • Tylny napęd z podwójnymi tylnymi kołami
  • Maksymalny ciężar zestawu 6500 kg w zależności od konfiguracji silnika/przełożenia napędu
  • Całkowita ładowność – 1676 kg (podwójne tylne koła)
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) 13,9 m
  • Długi rozstaw osi 3954 mm
  • Nominalna długość ramy 3,2 m
  • Całkowity ciężar pojazdu 3490 kg
 

Copyright © 2007 AGF - Wróbel - autoryzowany salon i serwis Forda. Wszystkie prawa zastrzeżone by Paweł Wróbel.