Get Flash to see this player.

Kontakt

AGF - Wróbel
ul. Ks. Norberta Bończyka 11
41-400 Mysłowice
tel./fax: (032) 222 2288

e-mail:
- Salon: salon
- Serwis: serwis
- Części: części
- Flotaserwis: flotaserwis

Godziny otwarcia serwisu:
poniedziałek - piątek: 7:00-19:00
sobota: 8:00-14:00

Godziny otwarcia salonu:
poniedziałek - piątek: 9:00-18:00
sobota: 9:00-14:00

Koordynator programu BSC

Harald Barchański
tel. kom. 664 031 147
e-mail: h.barchanski@agf-wrobel.pl

Get Flash to see this player.

BSC Drukuj Email

Program Obsługi Posprzedażnej
Business Service Club (BSC) Ford Polska

Czym jest Program Business Club (BSC)

W strategii Forda sprzedaż samochodów to nie tylko jednostkowa operacja ale rozwiązanie sieciowe, zapewniające profesjonalną i atrakcyjną opiekę posprzedażną, warantującą ciągłość i wysoka jakość obsługi Klienta flotowego.

Program Business Service Club (BSC) to wystandaryzowana oferta kompleksowej obsługi pojazdów marki Ford powiązana z polityka sprzedaży, traktującą priorytetowo floty pojazdów Klienta zbiorowego.

„W firmie Ford serwis jest równie ważny jak sprzedaż."
Henry Ford (1929)

Motto, cel i atuty Programu BSC

Motto: Życie samochodu rozpoczyna się w momencie wprowadzenia go do eksploatacji.

Atuty Programu:

  • sieciowość
  • wielowariantowość
  • elastyczność

Sieciowość Programu BSC

Narodowa sieć dedykowanych Autoryzowanych Dealerów Forda (ADF), zapewnia jednolity wysoki standard obsługi w zakresie warunków handlowych i technicznych.

  • Serwis mechaniczny to sieć 46 stacji serwisowych
  • Serwis powypadkowy (blacharsko – lakierniczych) - 48 stacji naprawczych
  • Assistance / Ford Pomoc - całodobowy jeden numer telefonu: (22) 522 27 27


Wielowariantowość Programu BSC

Możliwość doboru pakietu usług oraz ich rozliczeń dobranych pod kątem potrzeb i oczekiwań Klienta.

Elastyczność Programu BSC

  • Opcjonalny zakres obsługi:
    • Standard – serwis mechaniczny Przeglądy
    • Naprawy
    • Wymany


Elastyczność Programu BSC Ford Polska

Opcje dodatkowe obsługi : Wymiana i przechowywanie opon

  • Auto zastępcze
  • Doradztwo i Serwis powypadkowy

Serwis blacharsko – lakierniczy

Serwis napraw powypadkowych:

Określone standardy w całej sieci
(Ford Pomoc 24H, dedykowany opiekun, zachowanie pełnej technologii    napraw producenta, naprawy SMART, 3-letnia gwarancja, recepcja bezpośrednia, sieciowa obsługa    reklamacji, możliwość pełnej    likwidacji szkód wg procedur ubezpieczeniowych)

Elastyczność warunków programu - menu opcji Odebranie / dostarczenie pojazdu

  • Holowanie pojazdów
  • Samochody zastępcze
  • Specjalna oferta dla napraw detalicznych

Czego mogą oczekiwać od nas Klienci

  • Opieka Dilera Koordynatora nad parkiem samochodowym
  • Dedykowana osoba do kontaktu z klientem
  • Standard obsługi serwisowej w sieci stacji serwisowych na terenie kraju
  • Pierwszeństwo w przyjęciu do serwisu
  • Wydłużony czas pracy (pn.- pt. 7.00 - 19.00, soboty 8.00-14.00)
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Dealerów Forda
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej
  • Zbiorcza faktura miesięczna z opóźnionym dniowym terminem płatności

Standardy narodowe:

  • Technologia napraw producenta pojazdu, w tym norm czasowych
  • Jednolite koszty roboczogodziny dla dokonywania napraw
  • Oryginalne części zamienne (gwarancja)
  • Stały upust na części eksploatacyjne

Oferowane warianty Programu:

  • Opieka – usługa serwisowania rozliczana na podstawie bieżących rzeczywistych kosztów opartych na standardach
  • Gwarant - usługa serwisowania rozliczana w postaci miesięcznych rat ryczałtowych
  • Twój Wybór - usługa serwisowania rozliczana na podstawie indywidualnych zasad i warunków uzgodnionych dwustronnie

 

Copyright © 2007 AGF - Wróbel - autoryzowany salon i serwis Forda. Wszystkie prawa zastrzeżone by Paweł Wróbel.